یکشنبه، دی ۰۵، ۱۳۸۹

گردهمآیی حامیان مادران پارک لاله (مادران عزادار) ایران، در ولی / لس آنجلس در شنبه 25 دسامبر

در حمایت از مادران پارک لاله (مادران عزادار) ایران، لطفن پتیشن زیر راامضا کنید http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html


دیروز، شنبه، 25 دسامبر 2010، گردهمآیی هفتگی ی حامیان مادران پارک لاله (عزادار) ایران، در منطقه وَلی / لس آنجلس، برگزار شد. این گردهمآیی که ویژه اعتراض به حکم اعدام دانشجوی زندانی سیاسی کرد، حبیب اله لطیفی پور برپا شده بود، به همراهی ی فعالان جامعه دفاع از حقوق بشر، جنوب کالیفرنیا و تجمع سایر هموطنان و فعالین سیاسی در پارک بلبوا، بار دیگر توجه مردم را بخود جلب کرد. ویدیو زیر برگرفته از بخشی از برنامه این روز است.  


براساس گزارش های رسیده از سنندج، حکم اعدام حبیب الله لطیفی به اجرا در نیامد. این خبر را خانواده و وکلای حبیب الله تائید کرده اند. خانواده لطیفی و جمعی از مردم سننندج از شب گذشته در برابر زندان مرکزی شهر سنندج، محل اجرای اعدام، جمع شده بودند. ساعت چهار و نیم بامداد خسروی رئیس زندان مرکزی سنندج به میان جمعیت آمد و اطلاع داد که حکم اعدام به اجرا در نخواهد آمد. خانواده لطیفی در ساعات اولیه امروز برای اطمینان از زنده بودن حبیب الله خواستار دیدار با وی شدند. آن ها موفق شدند اوایل صبح در زندان مرکزی شهر سنندج با وی دیدار کنند.
  
عدم اجرای حکم اعدام حبیب الله لطیفی را باید یک پیروزی برای همه ی نهادها و کسانی تلقی کرد که در روزهای گذشته پیگیرانه برای لغو آن کوشش کردند. با این حال، از آنجا که به رژیم جمهوری اسلامی نمی توان اطمینان کرد، باید تا لغو کامل و رسمی حکم اعدام این دانشجوی زندانی به اعتراضات ادامه داد.

فراموش نکنیم که ده زندانی سیاسی دیگر در زندان های رژیم جمهوری اسلامی در تهران و کردستان به اعدام محکوم شده اند و هر لحظه امکان دارد این احکام به اجرا در آیند.

هیچ نظری موجود نیست: