یکشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۹

گزارش گردهمآیی حامیان مادران پارک لاله (عزادار) ایران در ولی / لس آنجلس / 18 دسامبر 2010

در حمایت از مادران پارک لاله(مادران عزادار ایران) لطفن پتیشن زیر راامضا کنید http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html



روز شنبه هیجدهم دسامبر 2010، با وجود بارندگی شدید و بحرانی بودن هوا، برخی از حامیان مادران پارک لاله ایران، در منطقه ولی / لس آنجلس مثل هر هفته گرد هم آمدند تا توجه مردم را به شرایط  جسمی و روحی وخیم زندانیان سیاسی و آنان که در اعتصاب غذا به سر می برند و خانواده های آنان، بویژه مادران عزادار جلب کنند.
در این گردهمآیی همچنین کوشش شد تا به فراخوان هفت فعال سرشناس حقوق زنان ایران، که برای آزادی نسرین ستوده، در روز بیستم دسامبر، در مقابل در ورودی سازمان ملل، در ژنو تحصن نموده اند، پاسخ مثبت داده و از آنان حمایت کنیم.
جالب توجه است که علیرغم باران شدید، رهگذران می ایستادند و همدردی خود را با مردم ایران و نقض حقوق بشر را از طریق امضاء کردن پتیشن ها نشان می دادند.
ما حامیان مادران پارک لاله ایران، در ولی / لس آنجلس، خواهان آزادی تمام زندانیان سیاسی و دگراندیش، لغو حکم اعدام و پایان دادن به شکنجه و قصاص و سنگسار هستیم و تا شناخته شدن آمران و عاملان کشتارها و شکنجه های اعمال شده طی سی سال حکومت اسلامی در ایران، و محاکمه علنی آنان در برابر مردم، ساکت نخواهیم ماند

هیچ نظری موجود نیست: