شنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

سحرگاه امروز خانم زهرا بهرامی در زندان اوین اعدام شد

در حمایت از مادران پارک لاله (عزادار) ایران، لطفن پتیشن زیر راامضا کنید http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html

درحالی که چند روز پیش دختر زهرا بهرامی هر اتهامی مرتبط با قاچاق مواد مخدر که در مورد مادرش مطرح شده بود را در گفت وگو با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران تکذیب کرده بود خبرگزاری فارس ساعاتی قبل، از اعدام این زندانی هلندی-ایرانی در صبح امروز خبرداد. کمپین دقایقی پیش با ژینوس شریف رازی وکیل خانم بهرامی تماس گرفت اما او از جریان اعدام خبر نداشت. وی به کمپین گفت: « شوکه شدم. اصلا خبر نداشتم. باید به وکیل، اجرای حکم، ابلاغ می شد اما هیچ خبری نداشتم. نمی دانم چه بگویم. فقط شوکه هستم.».......

بی شرمی، وقاحت، ظلم، حیرت و ناباوری، در برابر کارهای رژیم اسلامی کم آورده است. روزی نیست که چشم از خواب بگشائیم و با خبری جانگداز، پرورده دست های آلوده سردمداران رژیم اسلامی روبرو نشویم. آنان به جای امن کردن جامعه و دستگیری قاتل و جانی و متجاوز، خود هر روز دست به قتل و جنایت جدیدی می زنند. و زندگی هیچ شهروندی را دست نخورده باقی نگذاشته اند.
سحرگاه امروز خانم زهرا بهرامی ۴۵ ساله، فارغ التحصیل رشته موسیقی و دارای دو فرزند که سال گذشته و به منظور دیدار با فرزندش به ایران سفر نموده و در جریان اعتراضات روز عاشورای تهران توسط ماموران امنیتی بازداشت و ماه ها در بند سپاه زندان گوهردشت کرج و بند ۲۰۹ اوین تهران تحت بازجویی بوده است، امروز در زندان اوین به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام شد.
حتی اگر فرض کنیم تمام زندانیان سیاسی که اخیراً اعدام شدند، قاچاقچی و بزه کار بودند، باید به سردمداران رژیم گفت: چشم تان روشن! معلوم می شود لیاقت حکومت کردن نداشته اید. که به جای پرورش شهروندان سالم، در دامن خود این همه قاتل و قاچاقچی بوجود آورده اید.

هیچ نظری موجود نیست: