یکشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۹

سال روز تولد ندای ایران، همزمان با گردهمآیی هفتگی حامیان مادران پارک لاله در وَلی / لس آنجلس،

در حمایت از مادران پارک لاله (عزادار) ایران، لطفن پتیشن زیر راامضا کنید http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html


امروز، شنبه، بیست و دوم ژانویه 2011 میلادی، برابر با دوم بهمن 1389، مطابق برنامه هفتگی مان، کنار دریاچه پارک بلبوا در وَلی / لس آنجلس گردهم آمدیم.

گرد هم آمدیم تا ضمن تجدید عهد با مادران عزادار ایران و تمام کسانی که عزیزانشان در زندان های خوفناک رژیم اسلامی اسیرند و از فردای خود بی خبرند، و انعکاس فریادهای خاموش آنان در سراسر جهان، سال روز تولد شهید زنده یاد، ندای ایران، ندا آقاسلطان را گرامی بداریم

گردهم آمدیم تا به مادر و اعضاء خانواده ندا بگوئیم که چگونه تولد شادی آور و مرگ شکوهمند ندا، سراسر جهان را تکان داد و نگاه ها را بسوی ملتی کشاند که سی و دو سال متوالی اسیر حکومتی مستبد و سردمدارانی ضد حقوق بشر و میثاق های بین المللی اند.
همچنین در این روز، به یاد مادر بی گناه، خانم حکیمه شکری بودیم که تنها بخاطر رفتن بر سر مزار شهیدی، دستگیر و به زندان فرستاده شد. متأسفانه خانم شکری ممنوع الملاقات بوده و از او هیچ خبری در دست نیست.



امروز تعدادی از ایرانیان و غیرایرانیان به جمع ما پیوستند و با دیدن تصاویر شهدا و زندانیان سیاسی ایران، ضمن ابراز همدردی با خانواده های آنان و با ملت ستم کشیده ایران، طومارهای موجود را که جهت منعکس کردن میزان اعدام های بالا و اعتراض به زندانی بودن هزاران فعال سیاسی است امضاء نمودند.

این برنامه با افروختن شمع و شاخه های گل به یاد ندا و نداها، و خواندن قطعه شعری به نام "محبوب گمشده ام" توسط پرتو نوری علا و رها کردن بادکنک های سبز در آسمان صاف و آبی پارک به پایان رسید. 
ویدیو کلیپی از برنامه شنبه 22 ژانویه

برای مشاهده سایر عکسها  می توانید به لینک زیر در فیس بوک مراجعه نمایید


هیچ نظری موجود نیست: