جمعه، مهر ۲۱، ۱۳۹۱

نامه همسرآیت‌الله هاشمی رفسنجانی به "خدا"

عفت مرعشی، همسر هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام، پس از دستگیر شدن دو فرزندش "مهدی" و "فائزه هاشمی" خطاب به خدا نامه نوشته است. او در این نامه آورده است: «من یک مادرم، مثل همه مادران داغدار دیگر، صدای من صدای همه آنهاست و همه فرزندان دربند، مانند مهدی و فائزه هستند؛ اگر درد آنها را با همه وجودم احساس نمی‌کردم امروز این همه نگران مهدی نبودم.»عفت مرعشی، در بخشی از نامه خود از دربند‌شدن فرزندانش و دیگر فرزندان ایران شکایت کرده و از مادرانی گفته که در این سال‌ها درد دوری فرزندان خود را تحمل کرده‌اند.
خدیجه مقدم، فعال جنبش زنان، محیط زیست و عضو گروه مادران پارک لاله، در گفت وگو با بخش فارسی رادیو بین‌المللی فرانسه در این خصوص گفت:
«در حال حاضر اصلا خانم مرعشی صدای مادران داغدار نیست؛ چون در دورانی که اعضاء خانواده او در حکومت بودند، گروه ، گروه از فرزندان مادران اعدام شدند و عاملان و آمران این جنایت‌ها باید محاکمه شوند.»
این فعال جنبش زنان تأکید می کند که، خانم مرعشی اول باید صدای مادران داغدار را بشنود وبعد مطالعه کند که طی این ٣٣ سال چه اتفاقاتی در کشور افتاد و به خواسته‌های مادران گوش فرا دهد و بعد تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد صدای مادران آنان باشد؟
عضو گروه مادران پارک لاله می گوید: «همه مادران داغدار، راه دادخواهی را پیش گرفتند و آنان خواستار لغو مجازات اعدام، آزادی همه زندانیان سیاسی-عقیدتی و محاکمه عاملان و آمران کشته شدن فرزندانشان هستند.»
بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه
http://www.persian.rfi.fr/

۱ نظر:

ناشناس گفت...

معمولن وقتی مردم دچار بدبختی می شوند به قانون و دستگاه عدلیه و وکیل و.... توسل پیدا می کنند. این مملکت بی صاحب حسابی شده ما، آنقدر قاضی های عوضی و ملاهای مختخور و دستگاه عدلیه پر از دروغ و ریا دارد که مردم یا باید شکایاتشان را در چاه جمکران بیاندازد یا به خود نامه بنویسند.