سه‌شنبه، دی ۱۹، ۱۳۹۱

فراخوان گزارشگران: اعتراف گیری تحت شکنجه و اکنون خطر اعدام برای زانیار و لقمان مرادی!

فردا شاید دیر است!

به افکار عمومی جهانیان!

بر طبق گزارشات منتشر شده از سوی رسانه های حقوق بشری, خطر اعدام زانیار و لقمان مرادی به اتهام محاربه و قتل فرزند پسر امام جمعه شهر مریوان قوت می گیرد و این اتهامی است که تحت شکنجه از آنان گرفته شده است. این دو زندانی سیاسی مدتی است که در زندان ها و تحت شدید ترین فشارهای جسمی و روحی قرار دارند.
اعترافات اجباری از سوی جمهوری اسلامی سوابقی دراز مدت دارد و اعدام زندانیان سیاسی با اتهامات واهی و برچسب های گوناگون از روش های شناخته شده حکومتیان می باشد. هم از اینرو بسیاری از زندانیان سیاسی که جرمشان آزاد نویسی و پایبندی به انعکاس حقایق و دفاع از آزادی و برابری بوده است تا کنون به دار آویخته شده اند و این مهم از دید جامعه جهانی و ایرانیان آزاده بدور نمانده است.
آزادگان!
بار دیگر همه ما در برابر یک بی عدالتی سیاسی و قتل عمد دولتی یعنی مجازات اعدام قرار گرفته و بی قراریم. به هر طریق ممکن و از جمله پشتیبانی از این فراخوان اعتراض شدید خود را از نیات مرگ آور حکومت جمهوری اسلامی اعلام می کنیم و اعدام زندانیان سیاسی تا کنون و همچنین تائید مجازات اعدام دو زندانی سیاسی لقمان و زانیار مرادی را با تمام قوا محکوم می کنیم و خواستار آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی - عقیدتی هستیم.
گزارشگران
7.01.2013
رونوشت بزبان های جاری به نهادهای حقوق بشری و سازمانها و احزاب مترقی و حساس به حقوق زندانیان سیاسی
برای پشتیبای از این فراخوان با آدرس زیر تماس حاصل فرمائید.
gozareshgar1001@yahoo.de

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اعدامزانیار و لقمان مرادی را هر چه زودتر متوقف کنید.