سه‌شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۹۱

آزادی: ترانه های رهائی برای ایران

در سالگرد خيزش مردمی سال 1388، برای ارج نهادن به تداوم مبارزه 
"اتحاد برای ایران" مفتخر است که انتشار آلبوم "آزادی: ترانه های رهایی برای ایران" را اعلام کند. آلبومی از ترانه های گردآوری شده، که به صورت رایگان قابل داونلود است، با پیام ایستادگی و الهام بخش به ایرانیان برای ادامه مبارزات خود برای نیل به مردم سالاری و حقوق بشر.

گفتنی است که یکی از خوانندگان این آلبوم خانم ثریا فلاح از حامیان مادران پارک لاله ایران در لس آنجلس / وَلی است که ترانه خود را برای زینب جلالیان خوانده است
  
سه سال از قیام مردم در ایران و خشونت های متعاقب آن، که توجه جهان را به خود جلب کرد، می گذرد. آهنگ سازان و نوازندگان از کشورهایی چون ایران، مصر، لیبی، آفریقای جنوبی، ایالات متحده، ترکیه، فلسطین و عراق ترانه های همبستگی خود را به آلبوم آزادی تقدیم کرده اند. این ترانه ها توسط اتحاد برای ایران در همکاری با دی جی Child از پروژه ی Groundation در یک آلبوم قابل داونلود گردآوری شده اند.
این آلبوم را به صورت رایگان دانلود کنید و به اشتراک بگذارید: www.azadimusic.bandcamp.com
از جمله هنرمندان شناخته شده ایرانی در این آلبوم می توان به محسن نامجو، رعنا فرهان (فرحان)، فريد شفيع نوری، ايندو، آبجيز و کيوسک اشاره کرد. این آلبوم ترانه هایی هم از فعال دانشجویی دربند، بهاره هدايت، و زندانی سابق، سارا شورد، را به همراه دارد. همچنین ترانه هایی از هنرمند لیبیایی مسعود بوصير که در خطوط مقدم نبرد گیتار می نواخته، از راش و مک امين مصری، و از سالومه، اولین خواننده رپ زن درایران.  
ویدیوی تبلیغی این آلبوم را ببینید و به اشتراک بگذاریدبرای بالا بردن سطح آگاهی عمومی از مبارزات مردم ایران برای حصول حقوق بشر و دموکراسی یاری رسانید و به منظور همبستگی بیشتر این آلبوم را به طور رایگان گوش کنید، اشعار آن را بخوانید، و آن را به اشتراک بگذارید!
پست های پیشنهادی در فیس بوک: آلبوم آزادی: ترانه های رهایی برای ایران/ داونلود رایگان آلبوم آزادی/ ترانه هایی برای همبستگی / ترانه هایی برای حقوق بشر و دموکراسی در ایران http://azadimusic.bandcamp.com

پست های پیشنهادی در توئیتر: آلبوم آزادی: ترانه های رهایی برای ایران/ داونلود رایگان آلبوم آزادی/ ترانه هایی برای همبستگی / ترانه هایی برای حقوق بشر و دموکراسی در ایران http://azadimusic.bandcamp.com
برای دیدن لیست هنرمندان اینجا را کلیک کنید
سالومه می گوید: "ما در جهانی پر از بی عدالتی زندگی می کنیم. تاریخ بشری به ما نشان می دهد که تنها راه مبارزه با بی عدالتی، اعتراض، افزایش آگاهی و تقویت اراده و تمایل به مبارزه، و بازپس گیری آن چیزی است که از بدو تولد حق شما محسوب می شود". او ادامه می دهد: "امیدوارم این طرح به ایرانیان این پیغام را برساند که هیچ یک از ما در این مبارزه تنها نیستیم".

آرش سبحانی از گروه کیوسک می گوید:"این آلبوم اصیل ترین جنبش ها، یعنی مبارزه ی مردم برای آزادی، را گرامی می دارد".

راش می گوید: "ایرانیان از دوران کهن تا کنون چون برادران و خواهران ما بوده اند. ما سرنوشت وعاقبت یکسانی داریم. و دشمنان ما علیه آزادی و حقوق بشر مشترک اند. بنابراین معتقدیم که به عنوان شهروندان مصری، ارتباط برقرار کردن با ایرانیان و ایستادن درکنار آنها از اهمیت بالایی برخوردار است".
ليست هنرمندان:
آبجیز (ایرن/سوئد)
آیلا نیریو (آمریکا)
بهايي سونتميک (آفریقای جنوبی)
بهاره هدایت (ایران)
ایندو (ایرن/ آمریکا)
اکسنتريک و نارسيسيست (فلسطین/عراق)
فرید شفیع نوری (ایرن/آمریکا)
هاله (ایران/آمریکا)
جانی آذری (ایرن/آمریکا)
کیوسک (ایرن/آمریکا)
لیا رز (آمریکا)
مسعود بوصیر (لیبی)
محسن نامجو (ایرن/آمریکا)
رعنا فرهان-فرحان (ایرن/آمریکا)
انقلاب عقیده (ایرن/آمریکا)
سالومه مک (ایرن/ژاپن)
سارا شورد (آمریکا)
سوفار (ایرن/ترکیه)
ثریا فلاح و امید رفیع زاده (کرد-ایران)
راش و ام-سی امین (مصر)

هیچ نظری موجود نیست: