دوشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۱

مادران، علیه جنگ و بی عدالتی

یک تبسم، برداشتن نخستین گام برای رسیدن به صلح و دوستی است
(مادر ترزا)
شرکت حامیان مادران پارک لاله/ در لس آنجلس- وَلی، در راهپیمایی صلح
برگزار کننده برنامه بخش زنان سازمان ملل/شاخه لس آنجلس
کنار دیگر گروههای مدافع حقوق بشر و زنان
در اعاده معنای تاریخی و واقعی روز مادر
"مباد آن روز که بوی لاشه های خونین از همسرانمان به مشام برسد ... و مباد آنروز که پسرانمان  را از ما بگیرند تا همه آنچه را که قادر بوده ایم از عشق، ایثار، بخشودگی و صبر به آنان بیاموزیم از یاد، ببرند" ( جولیا وارد هو)
با یاد تلاشهای بشردوستانه و صلح جویانه زنان و مادرانی چون آنا جارویس(1858) و جولیا وارد هو(1870)، به دنبال جنگ های داخلی امریکا، روز دوم جون  به عنوان روز "مادران علیه جنگ" شناخته شده است.
برگزار کننده این راهپیمایی بخش زنان سازمان ملل است که در جهت  تقویت  توانایی های  زنان در زمینه های اقتصادی، دست یابی به برابری سیاسی، پایان بخشیدن به خشونت های جنسی  و  برقراری صلح و امنیت تلاش می کند و  با هدف اعاده معنا ی واقعی و تاریخی روز مادر در امریکا که همان دفاع از صلح  و امنیت  بوده است  برگزار میشود.
حامیان مادران پارک لاله/لس آنجلس- ولی برآنند تا با شرکت فعال خود در این راهپیمایی ،  ضمن افشای نقض گسترده حقوق بشر در ایران در گسترش پیام صلح و عدالت کوشا باشند.
این برنامه با شعر خوانی دو تن از شاعران عدالتخواهِ ساکن لس آنجلس، پرتو نوری علا، از حامیان مادران پارک لاله و مجید نفیسی همراه خواهد بود.
شنبه 2 جون  2012
ساعت 4:00-2:00 بعد از ظهر
محل و زمان تجمع: ساعت 2 بعد از ظهر، تقاطع حیابان ویلشیر و اوشن
( شهر سانتامونیکا)
راهپیمایی  به سمت خیابان سوم

هیچ نظری موجود نیست: