پنجشنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۸۹

شرکت حامیان مادران پارک لاله در لس آنجلس/وَلی، در دومین سه شنبه اعتراض سراسری به سرکوب های رژیم همزمان با گرامیداشت روز 8 مارس


8
مارچ امسال ،روز جهانی زن صد ساله می شود و این در حالی است که علیرغم دستاوردهای عظیم این جنبش جهانی در بسیاری از جوامع ، هنوز زنان ملت ما ودیگر ملل تحت حکومت های استبدادی ، در زیر ستمی مضاعف باری گران بر دوش می کشند.

اینک روز سه شنبه، 17 اسفند ( 8 مارچ) ، جنبش برابری خواهانه زنان ایران و حرکت عدالت جویانه مادران پارک لاله ( مادران عزادار ایران) میرود تا به تظاهرات آزادیخواهانه ملت مان پیوند خورد. پیوندی که معنای آن طلب آزادی، عدالت و برابری میلیونها ایرانی در مقابل حکومتی است که از وحشت فرو پاشی پایه های متزلزل خود هرروز به سرکوبی هرچه شدیدتر متوسل می شود.
در این روز همصدا با مادران پارک لاله ضمن اعتراض به اوج گیری سرکوبها، آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی – عقیدتی ، را فریاد می کشیم و بویژه یاد زنان و مادرانی را گرامی می داریم که به جرم آرزوی آزادی، در اسارت به سر می برند
حامیان مادران پارک لاله، در لس آنجلس / وَلی، به این وسیله به اطلاع می رسانند به منظور شرکت در تظاهرات مشترک در کنار دیگر هموطنان آزادیخواه خود ، استثناً این هفته روزشنبه در کنار دریاچه بلبوا گرد همایی نخواهند داشت.

دیدار ما 8 مارچ، دومین سه شنبه اعتراضی
ساعت 7-5 مقابل ساختمان سی ان ان

هیچ نظری موجود نیست: