پنجشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۹

تجمع هفتگی حامیان مادران عزادار در لس آنجلس

با یقین به رسیدن به حکومتی دمکرات و سکولار

حامیان مادران عزادار ایران (پارک لاله) در لس آنجلس، این هفته نیز چون هفته های گذشته، در کنار اسکله سانتا مونیکا در تقاطع خیابان‌های اوشن و کلرادو جمع می‌‌شوند تا در اعتراض به دستگیری چند تن از مادرانی که فرزندان زندانی داشته اند و همچنین ابراز انزجار از خشونت و استبداد رژیم اسلامی که نسبت به شهروندان بیگناه ایرانی اعمال می کند، صدای خود را به گوش جهانیان برسانند. 
زمان: شنبه، 30 اکتبر 2010
ساعت: 4 تا 7 بعد از ظهر
مکان: اسکله سانتا مونیکا در تقاطع خیابان‌های اوشن و کلرادو
با حضور خود به رساتر شدن این صدا کمک کنید




هر روز که به اخبار ایران نگاه می‌‌کنی‌، جز زیر پا گذاشتن حقوق اولیه انسانی‌ چیزی نمی‌‌بینی‌. به سر خط‌های اخبار ایران در هفته گذشته توجه کنید:

یوسف رحمان پور زندانی سیاسی کرد اهل بوکان در سال ۸۷ در شهر خود بازداشت و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در احزاب کردی به ۵ سال زندان و تبعید به زندان شهر رضای اصفهان محکوم شد.

دو شهروند بهايي ساكن مشهد به نام هاي "جلاير وحدت" و " سيما اشراقي" صبح روز يكشنبه ۲ آبان ماه براي گذراندن محكوميت ۵ ساله،خود را به دايره اجراي احكام مشهد معرفي كرده كه پس از بازداشت به زندان وكيل آباد مشهد منتقل شدند.

واحد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در گزارش ماهانه مهرماه از اجرای حکم اعدام دستکم ۳۳ زندانی خبر داد.
بنا بر این گزارش، از میان اعدام شدگان دو تن زن و یک تن از نوجوانان بزهکار بوده است که در سن نوجوانی مرتکب جرم شده است.

سید سامی حسینی زندانی سیاسی محکوم به اعدام هم اکنون در زندان مرکزی ارومیه در انتظار اجرای حکم بسر می برد، وی در زمان بازداشت به شدت مورد شکنجه قرار گرفته است تا به آنچه دستگاه امنیتی برای سناریوی خود نیاز دارد اعتراف نماید.
مریم نجفی (خواهر حسام ترسی) و الناز زینالی (خواهر سعید زینالی) دو تن از چهار عضو بازداشت شده‌ی گروه مادران عزادار که همراه مادران‌شان در یورش ماموران امنیتی به منازل‌شان بازداشت شده بودند شب گذشته (پنج‌شنبه) پس از دوازده روز، به قید کفالت آزاد شدند؛ ماموران در حالی این دو نفر را آزاد کردند که ژیلا مهدویان و اکرم نقابی مادران‌ این دو نفر هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

پس از ممنوع الخروج شدن مادر و خواهران امیر فخراور، دادگاهی برای آنان تشکیل شد و در پی آن اتهام آنها، اقدام علیه امنیت ملی اعلام شد، چراکه آنها با پسر یا برادر خود تلفنی صحبت می کنند!!!!؟؟پس از این دادگاه خانم پروانه پیردهقان( مادر امیرفخرآور) در اثر فشار‌های روحی ناشی از توهینهای رئیس دادگاه انقلاب مسقر در زندان اوین، روز گذشته دچار سکته قلبی شد و پزشکان از سکته مغزی توامان هم خبر داده اند.

این شنبه ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۰  نیز ما همچون هفته‌های گذشته از ساعت ۴ تا ۷ شب در کنار اسکله سانتا مونیکا در تقاطع خیابان‌های اوشن و کلرادو جمع می‌‌شویم تا صدای این قربانیان خشونت و استبداد را به گوش جهانیان برسانیم. با حضور خود به رسا تر شدن هر چه بیشتر این صدا کمک کمک کنید.
حامیان مادران عزادار ایران در لوس آنجلس

هیچ نظری موجود نیست: