چهارشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۰

حضور حامیان مادران پارک لاله /لس آنجلس-ولی در کنار دیگر هموطنان آزادیخواه،

  لطفاً برای امضای دادخواست در اعتراض به احکام سنگین علیه مادران پارک لاله به لینک زیر
 مراجعه نمایید


در همبستگی سراسری با جنبش آزادیخواهانه ملت ایران
و حمایت از کارگران و زحمتکشان

به این وسیله به اطلاع میرساند به جهت مشارکت در این برنامه سراسری ، گردهمایی هفتگی حامیان مادران پارک لاله / منطفه ولی که بطور معمول روز شنبه در پارک بلبوا برگزار می شود، به روز یکشنبه و شرکت در این برنامه، موکول شده است
مکانPershing Square, Down Town LA

532
South Olive Street
Los Angeles, CA 90013

تاریخ: اول ماه می
۲۰۱۱
زمان: ساعت
۱۲ نیمروز
تلفن تماس: 
- 866-9280310-



بیانیه حامیان مادران پارک لاله در لس آنجلس / وَلی در حمایت از مادران و جنبش کارگری ایران

سیاست های ضد مردمی حکومت جمهوری اسلامی هر روز شرایط زندگی را بر مردم ایران تنگ تر می کند، و کارگران و زحمتکشان ایران بعنوان پرجمعیت ترین قشر قربانیان آن، نه تنها زیر فشار فقر و بیکاری روزافزون کمرهاشان شکسته می شود، بلکه با بلند کردن هر گونه صدای اعتراضی در مقابل پایمال شدن ابتدایی ترین حقوق صنفی خود، با اخراج، زندان و شکنجه روبرو می شوند.

بسیاری از این کارگران را زنان و مادرانی تشکیل می دهند که نه تنها کارهای بی مزد و مواجب خانه را انجام می دهند که نان آور خانواده هم هستند و برای زنده نگه داشتن و پرورش فرزندان و خانواده خود، حتی با مزد کمتری نسبت به کارگران مرد، کار می کنند تا چرخ زندگی را بچرخانند. بی آن که از خدمات رفاهی مثل مرخصی دوران زایمان، یا مزایای درمانی قابل ملاحظه ای برخوردار باشند.
متأسفانه بسیاری از کارگران زحمتکش ما حتی به خاطر طلب حقوق اولیه خود، مانند درخواست دست مزدها و حقوق معوقه، اصلاح شرایط نابهنجار محیط کار، یا تأمین بیمه های درمانی و اجتماعی، در گوشه زندانهای جمهوری اسلامی، از آوردن همان لقمه نان ناچیز هم برای خانواده شان محرومند؛ چرا که به زعم حکومت جمهوری اسلامی طلب حقوق اولیه انسانی نیز جرم محسوب میشود! مگر نه آنکه زبان منصور اسالو برای ابراز این خواستها بریده شد و اینک او و بسیاری دیگر فعالین کارگری تاوان مطالبات خود را در زندان های رژیم پس می دهند؟


مادران پارک لاله ضمن پافشاری برخواسته های برحق همیشگی خود و در پیوند با جنبش آزادی خواهانه ملت ایران خواهان جهانی هستند انسانی تر. جهانی که در آن در سرزمینی غنی، در اثر سیاست های خودکامانه حاکمان ، کودکانمان سر گرسنه بربالین نگذارند و در پی معاشی ناچیز از تحصیل محروم نشوند. جهانی که در آن پدران و مادران از آوردن لقمه نانی برسفره شرمنده نباشند ، دخترانمان به فحشا فروخته نشوند ، و جوانان بیکارمان در دام اعتیاد سرهاشان بردار نرود.

یازده اردیبهشت، اول ماه مه، روز جهانی کارگر را گرامی میداریم و آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی فعالین کارگری و دیگر زندانیان سیاسی –عقیدتی را خواستاریم.


حامیان مادران پارک لاله/ لس آنجلس -ولی بر آنند تا در کنار دیگر هموطنان و همراه با دهها نهاد آزادیخواه از شهر های اروپا، امریکا و کانادا، ضمن گرامی داشت این روز، بار دیگر تلاش نمایند تا خواست های مادران پارک لاله (مادران عزادار ایران) و جنبش سبز دمکراسی خواهی مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند

هیچ نظری موجود نیست: