پنجشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۰

مادران عزادار کابوس آقایان شده اند

  لطفاً برای  امضای دادخواست در اعتراض به احکام سنگین علیه مادران پارک لاله به لینک زیر
 مراجعه نمایید

گردهمایی ویژه این هفته حامیان مادران پارک لاله / لس آنجلس -ولی

در اعتراض به احکام زندانی کردن مادران پارک لاله ایران

شنبه 23 آپریل ،ساعت 4- 2
کنار دریاچه پارک بلبوا، انسینو( خیابان بلبوا، بین ویکتوری و بربنک)

 لیلا سیف الهی  پزشک ،و ژیلا کرم زاده مکوندی هنرمند و شاعر ، دو  تن از مادران پارک لاله به جرم   همدردی با مادران داغدیده  اینک به 4 سال حبس محکوم شده اند .  از جمله جرایم ثبت شده در پرونده آنان "دفاع از حقوق بشر"، "شرکت در تجمعات  مادران عزادار " و "روشن کردن شمع" بوده است!
 
به دنبال  فشار روز افزون حکومت جمهوری اسلامی بر مادران  ستم کشیده و دادخواه پارک لاله و حامیانشان، و دربند کردن  بسیاری از آنان چون اکرم نقابی، ژیلا ترمسی،حکیمه شکری،ندامستقیمی، و دهها تن  دیگر  که مدام   احضار شده  مورد حبس و بازجویی های کوتاه یا بلند مدت  قرار گرفته و به پرداخت وثیقه های  بسیار سنگین محکوم می شوند،  اینک در نخستین روزهای سال نو  خبر از حکم 4 سال زندان دو  عزیز دیگر  ، لیلا سیف الهی، و ژیلا کرم زاده  می گیریم و این در حالی است که هنوز  مادران دلسوخته دیگری چون الهام احسنی و فاطمه رستگاری  در انتظار احکام خود به سر میبرند.

 مادران پارک لاله در اعتراض به این  فشار ها و احکام   ضدمردمی  طی بیانیه خود با استواری تمام اعلام  می کنند "حکومت می تواند زندگی را از ما بگیرد، دهانمان را بدوزد، زبانمان را از حلقوم بیرون بکشد، دستانمان را ببندند، پایمان را بشکند، ولی نمی تواند با زور و تهدید و ارعاب ،فکر و قلب ما را تسخیر کند، فکر و قلبی که از اندیشه های انسانی پر شده است. هر چه بیشتر بگیرند، ببندند و بکشند؛ مردم عزم شان راسخ تر می شود...". 

مادران پارک لاله(عزادار)،  ضمن  تأکید بر خواسته ای قاطع و صریح خود  مبنی بر آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی ، لغو مجازات اعدام و توقف حکم های صادر شده و محاکمه و مجازات عادلانه و علنی آمرین و عاملین جنایت های سی و دو سال گذشته، تمامی محاکمات ناعادلانه، را محکوم  نموده از سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری در سراسر دنیا می خواهند که به نقض آشکار حقوق بشر در ایران اعتراض و از ادامه این روند حلو گیری نمایند .


 لینکهای مربوط

هیچ نظری موجود نیست: