شنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۹۰

در خبرها آمده است تا ساعتی دیگر ( بامداد یکشنبە) حبیب اللە لطیفی دانشجوی زندانی کرد اعدام میشود


چگونه می توان خاموش نشست وقتی که می شنویم تا ساعاتی دیگر ممکن است پیکر فرزند دیگرمان را برچوبه دار، بیآویزند

 فردا برای حبیب الله لطیفی در کنار هم باشیم تا دردهای مشترکمان را با هم فریاد کنیم
 یکشنبه  10 آپریل ساعت 4-2
 کنار دریاچه پارک بلبوا
خیابان بلبوا بین ویکتوری و بربنک
رژیم جمهوری اسلامی در ادامه جنایات خود، قصد دارد حکم اعدام حبیب الله لطیفی پور، زندانی سیاسی کرد را روز یکشنبه پنچم دی ١٣٨۹ به اجرا در آورد. به گزارش روانیوز، دستگاه سلاخی قضایی رژیم جمهوری اسلامی اول دیماه به صالح نیکبخت وکیل مدافع حبیب الله لطیفی پور اطلاع داده که حکم اعدام این زندانی سیاسی را روز یکشنبه به اجرا در خواهد آورد.
ایرانیان آزادی خواه، مردم آزاده جهان
رژیم جمهوری اسلامی، طی سی و یک سال حکومت ننگین اش، بی وقفه به کشتار مخالفان سیاسی و عقیدتی خود پرداخته و سرنوشت مختوم خود را با چوبه دار و میدان تیر گره زده است. جانیان حاکم برایران، برای ماندن در قدرت به هرجنایتی دست می زنند. آنان بدون زندان، بدون شکنجه و سرکوب و اعدام یک روز هم دوام نخواهند آورد. برای مقابله با بحران های اجتماعی و سیاسی و برای به عقب راندن توده مردم ناراضی، به انتقام از آن ها، فرزندان اسیرشان را در زندان ها به قتل می رسانند. در دهه شصت، قبل و بعد از آن نسلی از بهترین فرزندان مردم ایران را در  سیاهچال های خود به قتل رساندند و سال گدشته به انتقام شورش مردم، معلم انقلابی فرزاد کمانگر و چهار زندانی سیاسی دیگر را به جوخه اعدام سپردند. هفته پیش، یازده جوان بلوچ را به انتقام از یک حرکت کور به دار آویختند و اکنون در ادامه انتقام گیری از مردم، به ویژه برای جلوگیری از نارضایتی های اجتماعی به دنبال اجرای حذف یارانه ها، می خواهند حبیب الله لطیفی پور زندانی سیاسی کرد را اعدام کنند.
جان ٩ زندانی سیاسی دیگر محکوم به اعدام؛ حبیب‌الله گلپری پور، زینب جلالیان، محمدعلی صارمی، جعفر کاظمی، محمدعلی حاج آقائی، احمد دانشپور مقدم، محسن دانشپور مقدم، عبدالرضا قنبری و جواد لاری  که در زندان های مهاباد، دیزل آباد کرمانشاه  و اوین اسیر هستند، در خطر قرار دارد.
حبیب‏الله لطیفی پور در تاریخ یکم آبان ماه ۱۳۸۶ دستگیر شد. وی ۴ ماه در زندان انفرادی تحت شکنجه‌ های قرون وسطائی قرار گرفت. لطیفی پور در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۸۷ طی یک "محاکمه" چند دقیقه ای در شعبه اول بیدادگاه انقلاب اسلامی سنندج به اتهام" اقدام علیه امنیت ملی و نظام"  به اعدام محکوم شد.
هر اعدامی را که رژیم به اجرا در می آورد، یک مردم را اعدام می کند. این پیام رژیمی جنایت کار به مردمی است که برای آزادی و رهائی جامعه شان از وجود منحوس آن مبارزه می کنند.
کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) همه گان را به اعتراض علیه اجرای حکم اعدام حبیب الله لطیفی پور فرا می خواند. کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) برای لغو مجازات اعدام مبارزه می کند و در عین حال معتقد است، مبارزه برای لغو اعدام و سایر قوانین ضدانسانی در ایران از مبارزه علیه تمامیت رژیم جمهوری اسلامی جدا نیست. تا زمانی که جمهوری اسلامی در قدرت است، توده مردم ایران شاهد قتل عزیزان شان به دست جانیان حاکم بر ایران خواهند بود. 


هیچ نظری موجود نیست: