یکشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۹

گردهمآیی حامیان مادران در لس آنجلس



گزارش گردهمایی حامیان مادران عزادار در لس آنجلس،
شنبه 28 اگوست دو هزار و ده میلادی

روز شنبه 28 آگوست، حامیان مادران عزادار (پارک لاله ایران) همراه با هزاران انسان آزادی خواه در دهها شهر از سراسر جهان گرد هم آمدند تا اعتراض خود را به احکام غیر انسانی سنگسار و اعدام که تاکنون در حکومت جمهوری اسلامی قربانیان بسیاری گرفته است، را به نمایش بگذارند. آمدند تا به عنوان یک ایرانی دلسوز، خبر سنگسار بیش از 150 نفر در رژیم اسلامی ایران را بگوش جهانیان برسانند و یادآور شوند که 22 شهروند دیگر در لیست زنده بگوران و سنگسار شدگان هستند. متأسفانه نه تنها رژیم چنین عمل غیربشری را در مورد بقول خودشان بزه کاران و زناکاران بکار می برند که بر بهترین فرزندان وطن نیز تنها بخاطر فعالیت های حقوق بشری، روزنامه نگاری و دفاع از آزادی نیز اعمال می کنند. جوانانی چون شیوا نظر آهاری دختر 26 ساله ای که تمام سالهای پر از آگاهی اش را وقف کودکان محروم، زنان و اندیشه های انسانی و آزادیخواه خود گذرانده است.
گرد هم جمع شدند تا با صدای بلند فریاد کنند که سکوت در برابر نقض حقوق بشر، خود بی عدالتی و جرمی بزرگ محسوب می شود. چه آن کسی که ظلم می کند و چه آنکسی که چشم بر ظلم می بندد و سکوت می کند هر دو مقصراند. جمع شدند تا بگویند که سکوت یعنی جواز تکرار این سبعیت.
در این گرد همایی نمایندگان جامعه دفاع از حقوق بشر در ایران/ جنوب کالفرنیا نیز پیام خود را در اعتراض به احکام سنگسار و اعدام به گوش حاضرین رساندند
 برای دیدن تصاویر این گردهمآیی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید

http://www.facebook.com/SolidarityMourningMothersLA

با امضای نامه حامیان مادران عزادار به رییس سازمان ملل، از آنان حمایت کنید. برای وارد کردن امضایتان لطفن به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html

هیچ نظری موجود نیست: