سه‌شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۰

گزارش تجمعات سراسری حامیان مادران پارک لاله به مناسبت 10 اکتبر، روز جهانی علیه اعدام

لس آنجلس

 به مناسبت روز جهانی علیه اعدام، دهم اکتبر، حامیان مادران پارک لاله ایران حرکت های اعتراضی علیه اجرای احکام اعدام در سراسر جهان برگزار کردند و اعدام را به هر شکل :
قصاص ، سنگسار و شکنجه های روحی و جسمی ، اعدام در هر قشر اعم از اعدام کودکان، ملیت های مختلف ، دگر اندیشان، اقلیت های جنسی ، اقلیت های مذهبی و زندانیان عادی را به شدت محکوم کرده و خواهان لغو احکام اعدام در ۸۳ کشور، که هنوز حکم اعدام در آن اجراء می گردد، شدند .


فرانکفورت


حامیان مادران پارک لاله ایران پیش از این فراخوانی را جهت برگزاری این حرکت سراسری منتشر و علاقمندان را به شرکت در این حرکت فراخوانده بودند.



                                                    دورتمند


حامیان مادران پارک لاله در تجمع های خود در شهرهای مختلف، ضمن اعتراض به احکام جاری اعدام در مورد زینب جلالیان.حبیب الله ‌لطیفی . حبیب الله ‌گلپری پور. رشید آغکندی. شیرکو معارفی. مصطفی سلیمی. انور رستمی. سید جمال محمدی. سید سامی حسینی. عزیزمحمدزاده‌. عبدلله ‌سروریان. زانیار مرادی. لقمان مرادی وکشیش یوسف ندرخانی و تعداد دیگری زندانیان گمنام، برنامه خود را با جمع آوری امضاء برای لغو حکم اعدام در ایران، برگزاری نمایشگاه های عکس جان باختگان، قربانیان و عزیزانی که در زندان ها در خطر اعدام قرار دارند، ادامه دادند .....  هامبورگ         
حامیان مادران پارک لاله تجمعات و حرکت های اعتراضی شان را در شهرهای (اسلو - فلورانس - فرانکفورت - هامبورگ - وین - نورنبرگ - ژنو - لوس آنجلس/ ولی - کلن - دورتموند) سامان دادند که گزارش تصویری به همراه لینک هایی جهت اطلاعات بیشتر را در زیر می آوریم .باشد که همبستگی و مبارزه مشترک ، راه را برای رسیدن به اهدافمان هموار تر سازد .
                                            
ایتالیا - فلورانس

ژنو

نورنبرگ

وین

اسلو
 http://www.mpliran.com/2011/10/blog-post_11.html



هیچ نظری موجود نیست: