دوشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۰

حضور حامیان مادران پارک لاله ایران در لس آنجلس / وَلی، در کنار سایر هموطنان در تظاهرات علیه جنگ و علیه دیکتاتوری


ما، حامیان مادران پارک لاله ایران در لس آنجلس / وَلی، در روز یکشنبه 26 فوریه 2012، در پاسخ به سوء استفاده های تبلیغی حکومت جمهوری اسلامی از تظاهرات ضد جنگ در برخی شهرها، بار دیگر در کنار دیگر هموطنان گرد هم آمدیم تا ضمن ابراز مخالفت خود با راه اندازی جنگ احتمالی در سرزمین مان ، نقض حقوق بشر و سیاست های جنگ افروزانه حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی را محکوم نموده ، حمایت خود را ازمردم آگاه ایران در تحریم انتخابات نمایشی مجلس اعلام نماییم .
در این گردهمایی حامیان مادران پارک لاله بار دیگر تلاش نمودند اعمال فشار های روز افزون به خانواده های زندانیان سیاسی - مدنی، فعالین حقوق بشر و روز نامه نگاران و نیز خطر اعدامهای قریب الوقوع چندین زندانی سیاسی- عقیدتی؛ سعید ملک پور، زانیار و لقمان مرادی ،کشیش ندرخانی،عبدالرضا قنبری، امیر میرزا حکمتی،محمد رضا پورشجری، محید اصعری،شهروز وریزی و احمد رضا هاشم پور... را مورد تآکید قرار دهند.


برای دیدن سایر تصاویر و همچنین گزارش رادیو ندا از این برنامه لطفن به لینک زیر مراجعه نمائید

جمعه، اسفند ۰۵، ۱۳۹۰

شرکت حامیان مادران لس آنجلس / وَلی در تظاهرات علیه جنگ با ایران


نه به جنگ،
به نقض حقوق بشر در ایران،
و به جنگ افروزان حکومت  دیکتاتوری جمهوری اسلامی

ضمن مخالفت با حمله نظامی هر کشور خارجی  علیه مردم ایران، حکومت  استبدادی  جمهوری اسلامی  و سیاست های تشنج آفرین و ضد حقوق بشری آنرا به شدت  محکوم می کنیم.
حضور حامیان مادران پارک لاله/لس آنجلس- ولی  در کنار سایر هموطنان
 در تظاهرات علیه جنگ
یکشنبه 26 فوریه 2012 - ساعت 3 تا 5  بعد از ظهر
مقابل ساختمان فدرال

سه‌شنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۹۰

برپایی میز اطلاع رسانی حامیان مادران پارک لاله ایران/ لس آنجلس- ولی

سکولاریسم و جنسیت در ایران امروز

حامیان مادران پارک لاله / لس آنجلس - وَلی،
در پنل مرکز پژوهشی دانشگاه  یوسی ال ای، 
که در روز یکشنبه 4مارچ، از ساعت 3 بعد از ظهر برگزار می شود، 
میز اطلاع رسانی خود را برپا می کنند
پنل سکولاریسم و جنسیت در ایران امروز با حضور
دکتر عبدالکریم لاهیجی / دکتر مهرانگیز کار
گراناز موسوی / دکتر علی اکبر مهدی
و دکتر نیره توحیدی، برگزار می شود
محل: دانشگاه یو سی ال ای، ساختمان دادهال،اتاق 147
برای اطلاعات بیشتر به فیس بوک حامیان مادران پارک لاله در لس آنجلس-وَلی، http://www.facebook.com/#!/events/324063730969892
یا سایت مطالعات خاور میانه مراجعه کنید

سه‌شنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۹۰

زمین پیر پایدار، هوای توست در سرم / به مناسبت در گذشت مادر جزنی

روز دوشنبه 24 بهمن، روز وداع با مادری دیگر از تبار مبارزان ایران بود. پیکر خانم عالم تاج کلانتری، مادر بیژن جزنی و خواهر سعید و منوچهر کلانتری، در این روز به خاک سپرده شد. در این مراسم با وجود سرمای شدید و روز کاری، حضور جمعیتی شایسته بدرقه راهش بود.
در طول مراسم خاکسپاری، دوستان و همراهان، در گرامی داشت خانم کلانتری متذکر شدند مادر جزنی، سرگلی از گل های زنان پیشتاز ایران بود که بیژن را در دامان خود پرورش داد.

اعدام ها و فشار بر مردم و فعالان سیاسی - مدنی را متوقف کنید!


مادران پارک لاله و حامیان:  
خطر اعدام­ هایی قریب­ الوقوع و افزایش فشار بر فعالان­ سیاسی- مدنی در آستانه انتخابات مجلس را، با بهره­ گیری از ادبیات جنگ افروزانه در فضایی متشنج، بیش از پیش احساس می کنیم.

شنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۹۰

سناتورهای کانادایی خواستار آزادی زندانیان سیاسی در ایران شدند!

۲۵ نفر از اعضاء محافظه کار سنا کانادا نقض شرم آور حقوق بشر از سوی رژیم ایران را محکوم کرده و خواهان آزادی هر چه سریع‌تر زندانیان سیاسی ایران که در حبس غیر قانونی به سر می‌برند، شدند.
هر یک از ۲۵ سناتور کانادائی در سخنرانی‌های جداگانه جزئیات شرایط بیش از ۲۵ ایرانی زندانی را تشریح کردند. این ابتکار مثبت به رهبری سناتور لیندا فروم از آنتاریو تلاشی است تا به وضعیت اسفبار حقوق بشر در ایران به شکل مشخص تری اشاره شود.

برای خواندن متن کامل به زبان انگلیسی و فارسی و دیدن تصاویر زندانیان دیگر به لینک زیر مراجعه کنید


جمعه، بهمن ۲۱، ۱۳۹۰

درد و حس مادران، در همه جای دنیا مشترک است

ویدیو کلیپی از مادری داغدار بر سر مزار فرزند شهیدش در خاوران

و تصویر مادری یمنی که جسم سرد فرزندش را در آغوش گرفته
عکس از ساموئل آراندا
در نیویورک تایمز، اکتبر 2011

دوشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۹۰

انسان هایی پاک، که برای زنده ماندن انسانیت از وجود خود مایه گذاشته اند


ژیلا کرم زاده مکوندی زنی ایرانی است. یک شاعر و هنرمند؛ کسی که همانند میلیونها ایرانی دیگر سالها نسبت به بی عدالتی هایی که حاکمان کشورش به نام دین بر مردم روا میداشتند، اعتراضی خاموش داشت. چرا که این تمامیت خواهان از همان ابتدای پیروزی با شیوه  "تفرقه بینداز و حکومت کن" مردم را پراکنده کردند و اعتماد را از آنان سلب کردند.

 اما در خرداد 88 یک بار دیگر مردم به همدیگر با نگاهی تازه رو کردند. آن ها داشتند دوباره همدیگر را می یافتند که باز دیو خرناسه کشید و شروع به کشتار علنی دیگری کرد. عوامل وابسته به حکومت با سلاح گرم و سرد و روش های وحشیانه به مردم یورش بردند و تعدادی از معترضین را کشتند.

گزارش راديو ندا از تظاهرات ضد جنگ در لس آنجلس امريكا


 گفتگوی مصاحبه گر رادیو ندا با یکی از حامیان مادران پارک لاله/لس آنجلس--ولی   و یکی دیگر از شرکت کنندگان ایرانی  در  تظاهرات 4 فوریه در لس آنجلس

یکشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۰

شرکت حامیان مادران لس آنجلس / وَلی در تظاهرات علیه جنگ با ایران

حضور در تظاهرات علیه جنگ به ایران و در اعتراض به جنگ افروزان حکومت جمهوری اسلامی و نقض حقوق بشر در ایران
شنبه 4 فوریه حامیان مادران پارک لاله لس آنجلس /ولی در دو تجمع بزرگ که در این شهر توسط بسیاری گروههای امریکایی علیه جنگ به ایران برپا شده بود حضور یافتند تا ضمن اعتراض به سیاست های کشور های درگیر که با نواختن به طبل جنگ موجب تقویت و استمرار دیکتاتوری در حکومت ایران می شوند ، منعکس کننده صدای صلح طلبی و در عین حال دادخواهانه مادران ایران باشند.

 

پنجشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۰

نه به جنگ، به نقض حقوق بشر در ایران و نه به جنگ افروزان حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی

ما حامیان مادران پارک لاله (عزادار ایران) در لس آنجلس / وَلی، ضمن مخالفت با حمله نظامی هر کشور خارجی  علیه مردم ایران، حکومت  استبدادی  جمهوری اسلامی  و سیاست های تشنج آفرین و ضد حقوق بشری آنرا به شدت  محکوم می کنیم.